Retur - Schimbarea produsului

    Primul concept store-online din Romania exclusiv feminin!  

     Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati de la PANTOFISUPER.RO insa in cazul in care nu sunteti  articolele pot fi returnate.

Raspundem in mod direct pentru orice defect al produsului daca din orice motiv acesta nu este receptionat in perfecta stare sau masura aleasa de dumneavoastra nu corespunde.

COLETELE SE LIVREAZA DOAR PRIN CURIERAT RAPID:

TAXA ESTE DE 10 LEI PENTRU  BUCURESTI

ORIUNDE IN TARA 22 LEI 

 

Pasi  de urmat pentru schimbarea produsului:

  1. Dupa primirea comenzii este foarte important sa ne contactati telefonic sau pe e- mail astfel unul din operatorii nostrii va va ajuta sa schimbati produsul in cel mai scurt timp fara nici un alt cost suplimentar.
  2. Este important ca produsul sa nu prezinte urme de purtare, sa fie ambalat in cutia in care a fost primit si ulterior impachetat intr-o folie protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului.
  3. PENTRU PRODUSELE AFLATE LA PROMOTIE CLIENTUL VA SUPORTA TAXELE DE TRANSPORT PENTRU SCHIMBARE/RETURNARE A PRODUSULUI.

Firma noastra nu suporta taxele de transport in cazul in care dumneavoastra doriti schimbarea produsului cu un altul , pe motiv ca v-ati razgandit  in privinta modelului sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.

.Restituirea banilor:

 Pasi pentru returnarea produsului si restituirea de bani :

  1. Anuntati telefonic  ca aveti de returnat un colet(in maxim 14 zile de la primirea comenzii)
  2. PRODUSUL TREBUIE SA FIE IN PERFECTA STARE, SA NU PREZINTE URME DE PURTARE
  3. Trebuie sa ambalati podusul in cutia in care a fost primit si ulterior impachetat intr-o folie protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului.
  4. Coletul va fi depus de catre dumneavoastra fie la o firma de curierat fie la Posta Romana FARA RAMBURS ,iar taxa de livrare va fi  suportata  de catre client.
  5. Adresa de returnare a produselor este : STR PETRE IONEL NR 97, BRANESTI, ILFOV.
  6. Restiuirea banilor se poate face prin cont bancar sau prin mandat postal(restiuirea facandu-se doar pe valoarea produsului, nu si a taxei de transport).
  7. TERMENUL DE RETURNARE A BANILOR ESTE DE 14 DE ZILE DE LA DATA PRIMIRII COLETULUI !

 

VOR FI REFUZATE COLETELE CARE NU SUNT AMBALATE CORESPUNZATOR !!

 

GARANTIA PRODUSELOR ESTE DE 30 DE ZILE

 

Ordonanţă nr. 130/2000

 

 

  1.  - Prezenta ordonanţă reglementează condiţiile încheierii şi executării contractelor comerciale la distanţă între comercianţii care furnizează produse sau servicii şi consumatori.
  2.  - (1) În sensul prezentei ordonanţe, următorii termeni se definesc astfel:

a) contract la distanţă - contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă;

b) consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane constituite în asociaţii, care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

c) comerciant - orice persoană fizică sau juridică care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;

  1.  - (1) Înainte de încheierea contractului la distanţă comerciantul trebuie să informeze consumatorul în timp util, corect şi complet asupra următoarelor elemente:

a) identitatea comerciantului şi, în cazul contractelor care prevăd plata anticipată, adresa şi modalităţile de contactare a acestuia, telefon/fax, e-mail şi codul unic de înregistrare;

b) caracteristicile esenţiale ale produsului sau serviciului;

c) preţul bunurilor sau tarifele serviciilor, cu toate taxele incluse;@

d) cheltuielile de livrare, dacă este cazul;

e) modalităţile de plată, de livrare sau de prestare;

h) perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului;

i) durata minimă a contractului, în cazul contractelor care prevăd furnizarea curentă sau periodică a unui produs sau serviciu;

j) termenul limită de executare a obligaţiilor rezultând din contract.

  1.  - (1) Consumatorul trebuie să primească, în scris sau pe un alt suport durabil la dispoziţia sa şi la care are acces, în timp util, în perioada executării contractului şi până cel mai târziu în momentul livrării, următoarele:@

a) în cazul bunurilor care nu sunt destinate livrărilor către terţi, confirmarea informaţiilor prevăzute la art. 3 alin. (1), dacă acestea nu au fost transmise, în condiţiile prevăzute la alin. (1), înainte de încheierea contractului;@

b) condiţiile şi modalităţile de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanţă, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului", redactată cu caractere îngroşate. În cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fără cerere de comandă din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

c) sediul, numărul de telefon/fax, precum şi adresa de e-mail ale comerciantului, la care consumatorul poate să-şi prezinte reclamaţiile;

d) informaţiile privind service-ul postvânzare şi garanţiile oferite;

(2) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1) lit. a), b), d) şi e) nu se aplică în cazul serviciilor a căror execuţie este realizată cu ajutorul unei tehnici de comunicaţie la distanţă, dacă aceste servicii sunt furnizate o singură dată şi facturarea lor este efectuată de operatorul de comunicaţie.

  
  
Informatii utile

Despre noi
Termeni si conditii
Confidentialitate
Feed-uri RSS
Pantofi cu Toc
Politica de Cookies
Plata si livrare

Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Transport si retururi
Asistenta

Contacteaza-ne
Intrebari frecvente
Harta site
ANPC
Cont client

Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi

pantofi dama

cizme

balerini

ugg,genti dama,pantofi cu toc,pantofi fara toc,platforme,botine,sandale,ghete,scarpi,accesorii femei